loading...
پایگاه خبری تحلیلی گتوند
مدیریت بازدید : 89 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)
اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طی دیداری با علی دارابی، معاون سیما دغدغه های خود را مطرح کردند.

به گزارش «خبرگزاری دانشجو»، علی دارابی در پاسخ به انتقادات دانشجویان در جلسه با شورای بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با تشکر از صراحت بیان دانشجویان گفت: 40 مورد از انتقادات را یادداشت کردم؛ هیچ کس بهتر از شما نمی‌تواند این کاستی‌ها را ببیند؛ چرا که هدف شما اصلاح است و دیدی ناصحانه، مشفقانه و دلسوزانه دارید و قصد تخریب و سیاه‌نمایی در اظهاراتتان نیست.

اين مطالبات را از حوزه علميه هم بايد داشته باشيد

معاون سینمایی سازمان صدا و سیما با بیان اینکه در حال حاضر مشغله‌های کاری کمتر، امکان حضورم در دانشگاه‌ها یا شهرهای مختلف را فراهم کرده است، گفت: این ششمین جلسه‌ای است که با تشکل‌های مختلف دارم و قصدم این است که مطالب را بدون ممیزی بیان کنم؛ البته شما دانشجویان مطالباتی را که از ما دارید، از اتاق فکر‌هایی مثل حوزه‌های عملیه هم باید داشته باشید.

وی افزود: در حال حاضر برنامه ریزی 10 ساله برای ساخت سریال‌های تاریخی انجام گرفته و از نخبگان این عرصه برای این برنامه‌ها استفاده شده است.

حداد عادل ملاهادي سبزواري را انتخاب كرد، ولايتي خواجه نصير را

دارابی افزود: البته در مورد اینکه در کدام حوزه کار شود، اختلاف نظر وجود دارد، مثلاً در نظرخواهی که انجام شد، دکتر حدادعادل نظرش، ساخت کاری در رابطه با ملاهادی سبزواری بود و دکتر ولایتی بر ساخت کار در رابطه با خواجه نصیر تأکید داشت.

معاون سینمایی سازمان صدا و سیما تصریح کرد: در رابطه با 9 دی به خیلی از کارگردانان درخواست کار دادیم، اما در نهایت بیش از سه نفر حاضر به همکاری نشدند که باید این محدودیت‌ها هم در نظر گرفته شود.

وی همچنین در ادامه گفت: کارها و برنامه ریزی‌های سازمان صدا و سیما برای ماه رمضان و نوروز 92 انجام شده است.

كلاه پهلوي به همين شكل ادامه پيدا كند، اجازه پخش نخواهد داشت

دارابی با اشاره به جلسه‌ای که با عوامل کلاه پهلوی داشته است، گفت: در این جلسه عنوان شد که اگر این سریال به همین شکل ادامه پیدا کند، اجازه پخش نخواهد داشت؛ البته این کار در زمان مسئولان قبلی بسته شده، ولی مسئولیت پخش آن با بنده است.

معاون سینمایی سازمان صدا و سیما با بیان اینکه سعی کرده‌ایم که شبکه قرآن را هم جذاب کنیم، گفت: شبکه قرآن 40 درصد پوشش کشوری دارد که 50 میلیارد بودجه برای پوشش برنامه های آن نیاز است، اما دولت همکاری نمی‌کند.

هيچ شبكه‏اي بدون نظر رهبري تشكيل نمي‏شود

وی با اشاره به اینکه ممیزی‌هایی وجود دارد که امکان پخش بعضی از مسائل را به ما نمی‌دهد، گفت: بعضی از اشخاص در حالی که در شبکه‌های مختلف حضور دارند، از ممنوع‌التصویر بودن خود گلایه دارند.

دارابی با بیان اینکه مسائل و مشکلات مختلفی وجود دارد که ما نمی‌توانیم آنها را بگوییم، گفت: ما زیر نظر رهبری هستیم و هیچ شبکه‌ای بدون نظر ایشان تشکیل نمی‌شود.

خيلي از افراد حاضر به مناظره نيستند

معاون سینمایی سازمان صدا و سیما با اشاره به مناظراتی که قرار است، برگزار شود، گفت: در مناظرات که قصد برگزاری آن را داریم، خیلی از افراد حاضر نیستند در مقابل هم قرار بگیرند.

وی گفت: خط قرمز ما برای دعوت به مناظرات این است که از جریان انحراف و فتنه کسی در تلویزیون حضور نداشته باشد، اما کسانی که نقش برجسته‌ای در فتنه نداشتند و توبه کرده‌اند، منعی برای حضور ندارند.

نبايد مدام بعضي‏ها را نشان دهيم

دارابی تاکید کرد: بحث مشارکت در انتخابات و حضور مردم بسیار مهم است و مبنای ما جذب حداکثری و دفع حداقلی است. وی همچنین در ادامه گفت: ما نباید مدام بعضی از چهره‌ها را در تلویزیون نشان دهیم؛ چرا که این کار ظلم به شخصیت‌ این افراد است.

معاون سینمایی صدا و سیما در ادامه گفت: قرار است بزرگ‌ترین شهرک تلویزیونی خاورمیانه ساخته شود که ماندگار باشد.

يك سريال صد قسمتي با موضوع سبك زندگي

وی با بیان اینکه در تلویزیون باید به تمام اقشار جامعه توجه داشته باشیم، گفت: بنابراین نمی‌توانیم فقط سلایق خاص را در نظر بگیریم؛ بر این اساس در برنامه‌سازی همه سلایق را در نظر می‌گیریم و هر کس با سلیقه خود به انتخاب می‌پردازد.

دارابی همچنین گفت: صدا و سیما به نسبت جمعیت، در میان سایر دستگاه های کشور بیشترین ایثارگر و رزمنده را دارد.

معاون سینمایی صدا و سیما با بیان اینکه در حال حاضر 130 شبکه فارسی زبان برای نشانه‌گیری ایمان و اعتقادات ما در حال کارند، گفت: البته در حال حاضر سریال‌های غربی در صدا و سیما بسیار کاهش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های گسترده‌ای در شبکه‌های مختلف با موضوع سبک زندگی در حال ساخت داریم، افزود: سریال 100 قسمتی «کیمیا» با موضوع سبک زندگی و با هدف بازگویی و بازتعریف نسل زن متعهد و مسلمان ایرانی در حال ساخت است.

اشرافي‏گري را در تلويزيون ممنوع كرديم

دارابی تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از فیلمسازان ما با اعتقاد کار نمی‌کنند.

معاون سینمایی صدا و سیما با بیان اینکه اشرافیگری را در تلویزیون ممنوع کرده‌ایم، گفت: برنامه پایش در مبنای اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است.

وی در ادامه بیان کرد: سری جدید برنامه‌های کودک و نوجوان تغییرات زیادی پیدا کرده ‌است.

دارابی در مورد تحریم شبکه‌های سیما گفت: ما سه سال دیگر با ماهواره‌های اروپایی قرارداد داشتیم، اما آ‌نها با زورگویی ما را تحریم کردند که بلافاصله ماهواره‌های چینی و روسی جایگزین شد.

اقدامات مثبت سيمافيلم را ناديده نگيريد

معاون سینمایی صدا و سیما در خصوص فیلم «یک خانواده محترم» گفت: با دست اندرکاران ساخت «یک خانواده محترم» برخورد شده و عوامل مقصر را توبیخ کرده‌ایم.

وی در مورد این فیلم تصریح کرد: فیلمنامه‌ای که به ما دادند با آنچه ساخته شد تفاوت داشت، بنابراین ما هم بلافاصله حمایت‌هایمان را قطع کردیم.

دارابی در ادامه افزود: نباید خدمات سیما فیلم در ساخت فیلم هایی همچون «روزهای زندگی» و «شکارچی شنبه» را نادیده بگیریم.

معاون سینمایی صدا و سیما از دانشجویان خواست تا در مورد مسائل مختلف با این معاونت همکاری کنند و گفت: در تلویزیون بر روی شما جوان متعهد باز است، پس خود را مسئول بدانید.

انتقادات دانشجويان خطاب به دارابي

دانشجویان از دارابی در دیدار بسیج دانشجویی دانشگاه علامه با معاون سیما، دانشجویان سئوالات اساسی، چالشی و البته منطقی خود را نسبت به رسانه ملی مطرح کردند.

سئوالات و انتقادات دانشجویان به شرح ذیل است:

ارائه انتقادات و نقاط ضعف باعث نمی‌شود که ما از نقاط قوت صرف نظر کنیم، اما هدف کمک برای رفع اشکال و نقوص توسط این مجموعه‌های جوان، با پتانسیل و فعال است.

تحریم‌های بین المللی که توسط استکبار علیه ما اعمال می‌شود، حوزه رسانه را هم در برگرفته و سوال اینجاست که صدا و سیما در مقابله با این تحریم‌ها چه اقداماتی را انجام داده است و چه مقدار توانسته‌ایم موجی علیه این حرکات در دنیا انجام دهیم.

تربیت نیروها و ورود افراد سالم و حرفه‌ای از جامعه حزب‌اللهی به سازمان به چه شکل است و آیا دغدغه‌ای در این مورد وجود دارد؟

آیا تلویزیون برای رصد جشنواره‌هایی مثل عمار، سینما حقیقت و رصد برنامه‌ای داشته که افراد با استعداد شناسایی شوند و جذب تلویزیون شوند همانطور که برای جشنواره‌هایی مثل کن تعداد زیادی از افراد گسیل می‌شوند، اما برنامه‌های این چنینی تحویل گرفته نمی‌شوند.

احساس می‌شود که تعداد معدودی از نیروها تولیدات صدا و سیما را انجام می‌دهند که بعضی از این افراد عقبه‌ای درستی ندارند.

برای مثال بزرگترین پروژه دفاع مقدس با نامه پرواز در ارتفاع صفر قرار است به آقای بهرامیان سپرده شود که از کارهای ایشان ساعت شنی بود که بخش هایی بسیاری از آن توسط صدا و سیما سانسور شد.

آخرین شاهکار صدا و سیما هم «راستش را بگو» است، در صورتی که خانم سمرقندی ممنوع کار بوده‌اند.

در همین فیلم روابط آزاد دختر و پسر نشان داده می‌شود و همچنین پوشش حجاب به استهزاء گرفته شد، به دلیل عدم رعایت خیلی از مسائل توسط کاراکترهای با حجاب، آیا خطاب «راستش را بگو» به نظام جمهوری اسلامی نبود که نظام به مردم دروغ می‌گوید.

به بعضی از موارد در تلویزیون پرداخته نمی‌شود؛ مثلاً حضرت آقا فرمودند: «در حال گذر از پیچ تاریخی هستیم.»

چقدر به این پیچ تاریخی یا مباحثی مثل بیداری اسلامی با این وسعت پرداخته شده است، در مورد تحریم‌هایی که کشور با آنها دست به گریبان است چه تعداد کار تاثیرگذار ساخته شده است.

بعد از فتنه سال 88، این خلأ بوجود آمده برای خیلی از افراد که متوجه نشدند چه قضیه‌ای اتفاق افتاد یا شهدای هسته‌ای و شکار پهباد چه کارهایی انجام شده است.

در بحثی که در مورد عقبه‌ای افراد مطرح شد، حضرت آقا فرمودند که با عنصر ناباب کار نکنید؛ چرا که از آنجا که انتظار ندارید ضربه می‌خورید و کار از دست شما خارج می‌شود؛ مثلاً در مورد «خانواده محترم» به اظهار خود آقایان قرار بود فیلمی در مورد خرمشهر ساخته شود، ولی در آخر بدین شکل درآمد.

بحث دیگر اینکه تلویزیون اخیراً در یک رقابت نامطلوب با ماهواره‌ها قرار گرفته است و تلاش می‌شود که برنامه‌هایی به همان شکل با هدف جذب مخاطب ساخته شود؛ آقا صحبتی در این باب دارند مبنی بر اینکه وقتی برنامه‌های انقلابی از صدا و سیما پخش می‌شود، افراد ضد انقلاب تلویزیون را از حرص می‌بستند و در ادامه ایشان می‌فرمایند: به درک که می‌بندند؛ ما باید بپذیریم که یک سری از افراد واقعاً هیچ دلبستگی به این انقلاب ندارند و جذب صدا و سیما ما نمی‌شوند.

نکته بعد و انتقاد بزرگ به تلویزیون سکوت بعد از حوادث سال 88 است؛ چرا که مردم نمی‌توانند منتظر بمانند و بالاخره خوراک رسانه‌ای خود را از جاهای دیگر می‌گیرند.

وقتی بعد از ماه‌ها سکوت تلویزیون در مورد سوریه شکسته شد، تحلیل جامعی ارائه نشد که این مسائل باعث سلب اعتماد مخاطب می‌شود.

مسئله بعدی خبرنگاران خارجی هستند که با وجود امکانات فراوانی که دارند، برون داد مثبتی نداشته اند؛ چرا با وجود این همه حادثه در میانمار ما مستندسازی به این منطقه اعزام نکرده‌ایم.

در بحث مسائل سیاسی محافظه‌کاری در مسئولان و مدیران سیما احساس می‌شود.

اما انصاف حکم می‌کند که از برنامه‌های خوبی مثل «ثریا»، «مستند شهید باقری»، «راز»، «زاویه» از شبکه چهار و همچنین افزایش تعداد سریال‌های انقلابی در تلویزیون تشکر کنیم.

در آخرین دیدار آقا با برنامه سازان نمایشی، ایشان مطالبه قهرمان پروری را داشتند، چقدر بدین سمت حرکت شده است؛ بنابراین امیدواریم به شعار صدا و سیما که دنیا، اخلاق و آگاهی است، بیشتر پرداخته شود.

آیا سیاست سکوت در حوادث سال 88 یا سوریه به برجسته سازی و حساس شدن مردم نسبت به این موارد کمک نمی‌کند؟

نگاه امنیتی در بعضی از برنامه‌ها وجود دارد، مناسب نیست، مورد دیگر در مورد دانشکده صدا و سیما است که دلیل وجودی آن مشخص نیست و همچنین از صاحب نظران در این مباحث استفاده نمی‌شود؛ برنامه اخیر «دیروز، امروز، فردا» برای دانشجویان است، ولی بدون حضور دانشجویان برگزار شد.

امروزه کودکان ما در معرض بمباران تبلیغاتی دشمن هستند، ولی صدا و سیمای ما در مقابله با این هجمه برنامه‌ای ندارد و کار ایدئولوژیکی انجام نمی‌شود و بیشتر برنامه‌ها به ساز و آواز و رقص محدود می‌شود.

رواج ناامیدی و یاس در بعضی از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی دیده می‌شود.

انتظار از فیلم‌های مناسبتی مثل ماه مبارک رمضان بالا است، ولی در این سریال‌ها هم مشاهده می‌شود که هر کار فلانی با توجیه غریزه مادری انجام می‌شود.

خواهشمندیم نظارت دقیق‌تری روی فیلم‌های شبکه نمایش انجام شود؛ چرا که بعضی از این فیلم‌ها شیطان‌پرستی را ترویج می‌دهند.

چرا بر بخش سریال‌های کره‌ای و اسطوره‌سازی آنها تاکید می‌شود، در حالی که بچه‌های ما اسطوره‌اسلامی، ایرانی و انقلابی را نمی‌شناسند.

چرا در سریال‌های ما پلیس انسان ناتوان و کسی که همیشه دیر به سر صحنه حاضر می‌شد، نشان داده می‌شود و در مقابل انسان‌های خلافکار باهوش و زیرک به نمایش در می‌آیند.

آیا با توجه به تاکیدات امام و رهبری که صدا و سیما را دانشگاه می‌دانند، استراتژی صدا و سیما برای تحقق این موضوع به چه شکلی بوده است؟

مورد بعدی اینکه نسبت عامه مردم با تلویزیون به چه شکلی است و تصوری که از مردم ارائه می‌شود آیا بیشتر قشر مرفه را نمایش نمی‌دهد.

صداو سیما باید از دست برتر خود که همان حضور در میان عامه مردم است، در مقابل شبکه‌های بیگانه که این خلا را دارند استفاده کند.

در صدا وسیما حلقه‌هایی شکل گرفته که اکثر کارهای تلویزیونی را انجام می‌دهند و این موجب فساد است و باید با ورود اشخاص دیگر علی‌الخصوص جوان‌ترها از آن جلوگیری شود.

مطالبات ما از شما همان مطالبات رهبری است؟ از صدا و سیما خواستند بر سه اساس اسلام‌محوری، تهاجم فرهنگی و توجه به شعار هر سال اقداماتی صورت دهد، چرا تجمل‌گرایی در برنامه‌ها و تبلیغات صدا و سیما دیده می‌شود؟

با توجه به اینکه هدف حمله در تهاجم فرهنگی جوانان می‌باشند، چه کارهایی برای مقابله با این جریان شده است.

آیا استراتژی کلانی در صدا و سیما برای برنامه‌سازی وجود دارد؟ چرا همان‌طور که دولت و مجلس نقد می‌شوند، برنامه‌های صدا و سینما نقد نمی‌شوند؟

چرا افراد مذهبی در فیلم‌ها و برنامه‌ها به شکل نامناسبی نشان داده می‌شوند؟

مورد دیگر برنامه‌های شب عید سال گذشته است که بسیار نامناسب بود.

آیا معیاری جز ظاهر برای انتخاب مجریان وجود دارد؟

آیا برنامه و فکری برای افزایش تعداد شبکه‌ها وجود دارد؟

چرا وقتی برای برنامه‌های تاریخی مثل «مختارنامه» شهرک ایجاد می‌شود، از این شهرک‌ها در فیلم‌های دیگر استفاده نمی‌شود؟

چرا چهره‌های مطالبه‌گری مثل وحید جلیلی یا مقدم‌فر از سیمای جمهوری اسلامی حذف می‌شوند؟

تخصص‌گرایی در شبکه‌ها باعث شده است که برنامه‌های متنوع برای مخاطبان پخش نشود؟ شبکه قرآن در مقایسه با شبکه رادیویی معارف خیلی ضعیف‌تر ظاهر شده است؟

در مورد مطالبات رهبری درباره سبک زندگی چه کارهایی انجام شده است؟

چرا بعضی از برنامه‌های مناسبی به صورت ضربتی ساخته می‌شوند که این امر باعث ضعیف شدن محتوا می‌شود؟

در مورد فرهنگ عامه متولیان مختلفی وجود دارد، ولی صدا وسیما باید بیشتر به آنها بپردازد
.
محمدی: افراد مستعد جشنواره عمار را برای همکاری شناسایی می کنیم

مدیر اجتماعی شبکه 1گفت: شبکه یک آماده همکاری با اعضای جشنواره عمار است.

مدیر اجتماعی شبکه 1 افزود: در خصوص مجریان اگر افراد حز‌ب‌اللهی با توان اجرا حاضر به همکاری باشند، از آنها استفاده می‌کنیم و با توجه به اینکه جشنواره عمار از شبکه 1 پخش شد، افراد مستعد این جشنواره در حال شناسایی هستند.

وی در بحث امیدبخشی در برنامه «صبح بخیر ایران» استاندارهای مختلف در برنامه حضور می‌یابند و دستاوردهای خود را ارائه می‌دهند که به اطلاع عموم مردم می‌رسد.

محمدی خاطرنشان کرد: در بحث سبک زندگی از یک سال پیش برنامه‌ای در مورد سبک زندگی ایرانی اسلامی در حال تدوین است که البته باید در نظر داشت که برنامه‌های نمایشی نسبت به برنامه‌های گفت‌وگو محور زمان بیشتری می برد.

مدیر اجتماعی شبکه 1 اضافه کرد: مستندهایی مثل «بیراهه» و «شوک» هدف‌شان هشدار و تلنگر بوده است که با برنامه‌های بعدی باید تکمیل شود، چرا در فرآیند تولید برنامه به شکل زنجیره‌ای عمل می‌کنیم ما به دنبال اثرگذاری مثبت بر مخاطبان هستیم که منجر به تغییر رفتار مثبت شود.

وی اظهار داشت: کارها و مستندات فاخری مثل مستند «شهید باقری» در گروه حماسه و دفاع شبکه 1 کار شده است

شریعت پناهی: دارابی از یامین‌پور خواست به تلویزیون برگردد، خودش قبول نکرد

مدیر اجتماعی شبکه 3 در خصوص بازگشت یامین پور به تلویزیون گفت: دارابی از یامین‌پور خواست به تلویزیون برگردد، خودش قبول نکرد. به گزارش خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، شریعت پناهی در دیدار معاون سیما با دانشجویان بسیجی دانشگاه علامه که در محل صدا و سیما برگزار شد در خصوص انتقادات دانشجویان گفت:بعضی از نقدهای مطرح شده به عملکرد ما وارد است.

وی افزود: در مورد برنامه‌ «دیروز، امروز، فردا» این بعد از برنامه‌های مستعدد رویکرد اصلی و مخاطب خود را شناخته است.

مدیر اجتماعی شبکه 3 گفت: این برنامه اتاق فکر خاص خود را دارد؛ صدا و سیما نباید از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها عقب باشد و مسائلی مثل اختلاف قوا را مطرح نکند، باید قبول کرد که خواص نقدپذیر نیستند و برنامه‌های این چنینی در تلاشند آستانه تحمل و نقدپذیری مسئولان را بالا ببرد.

شریعت پناهی خاطر نشان کرد: باید در طول سال برنامه‌های مناظرات وجود داشته باشد، نه اینکه قبل از انتخابات بصورت ضرب‌الالجل فضا عوض شود.

وی ادامه داد :در مورد برنامه «هفت» به مجریان برنامه اعتراض شده بود و سعی ما بر این است که نیروهای ارزشی جایگزین شوند که تا حدودی در این راستا حرکت کرده ایم.

مدیر اجتماعی شبکه 3 یادآور شد: افرادی مثل آقای یامین‌پور و جلیلی ممنوع‌التصویر نیستند، حتی آقای دارابی از آقای یامین‌ پور درخواست حضور در برنامه را کردند، ولی ایشان پاسخ منفی دادند؛ متاسفانه تلاش هایی از سوی سایت‌ها و مطبوعات وجود دارد که می‌خواهند مداوما معاونت سیما را تخریب کنند.

شریعت پناهی اظهار داشت: ما در شبکه‌های مختلف برنامه‌هایی برای دانشجویان در نظر گرفته‌ایم، همچنین برنامه‌ای در دست احداث است که به نقد برنامه‌های صدا و سیما بپردازد.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • مدرسه راهنمایی پیشگامان اندیشه
  • آخرین اخبار استخدامی|نیازمندیها
  • .:: خرید آنلاین کارت شارژ ::.
  • پژوهش سرای قیصر امین پور گتوند
  • شارژ ایرانسل و همراه اول
  • پایگاه خبری تحلیلی برهان
  • گرداب
  • hispantv
  • پی سی دانلود
  • وب کاران
  • پایگه خبری عصر ایران
  • حسن رحیم پور ازغدی
  • عصر رسانه اندیشه
  • سایت تحلیلی خبری اعتدال
  • سایت خبری تحلیلی افق
  • بولتن
  • فراکسیون اصولگرایان مجلس
  • هیئت کاراته گتوند
  • اداره ورزش و جوانان گتوند
  • راسخون
  • شهدا ترکالکی
  • وبسایت سماله
  • کشتی گتوند
  • دبیرستان پاسداران (ورزشی)
  • دبیرستان طالقانی
  • هنرستان رازی گتوند
  • آموزش پرورش گتوند
  • گتوند در سایت استانداری
  • گتوند در ویکی پدیا
  • سلام گتوند
  • حجت الاسلام قرائتی
  • شهید مطهری
  • استانداری خوزستان
  • شورای نگهبان
  • تشخیص مصلحت نظام
  • دفتر ریاست جمهوری
  • دفتر مقام معظم رهبری
  • آیت الله مصباح یزدی
  • آیت الله المیرزا جواد تبریزی
  • آیت الله نوری همدانی
  • آیت الله مکارم شیرازی
  • آیت الله صافی گلپایگانی
  • آیت الله بهجت
  • آیت الله سیستانی
  • امام خامنه ای
  • امام خمینی
  • پاسخ به سوالات دینی
  • تقرب نیوز
  • المنار
  • الکوثر
  • العالم
  • pressTV
  • خبرگزاری پانا
  • باشگاه خبرنگاران جوان
  • ایکنا
  • سایت خبری رجانیوز
  • رویترز
  • الجزیره
  • فاکس نیوز
  • cnn
  • العربیه
  • BBC
  • روزنامه همشهری
  • روزنامه جام جم
  • روزنامه کیهان
  • روزنامه جوان
  • روزنامه جوان
  • بزرگترین کامیونیتی ایرانیان مقیم استرالیا
  • دانلود سریال جدید
  • قیمت روز خودروی شما
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    نظرسنجی
    عملکرد کدام وب سایت یا وبلاگ خبری در گتوند بهتر بوده؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 91
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 601
  • بازدید کلی : 23,096
  • کدهای اختصاصی

    اوقات شرعی

    چاپ این صفحه

    پشتیبانی

    معرفي صفحه به دوستان

    *  نام شما
     

    ايميل شما *

     

    ايميل دوست شما *

     

    ايميل دوست ديگر شما